Online Diary Izzati Zaidi ❤: MAAF SBB X BOLEH TUNAI KN JANJI SAYA

Saturday, January 14, 2012

MAAF SBB X BOLEH TUNAI KN JANJI SAYA

Sekarang ni sudah tahun 2011 sudah 11 tahun awk tinggal kn sya

         Dulu awk selalu kata sya sayang saper? dh berapa kali sya ckp sya syg awk sorang tapi awk ni jenis lelaki yg x puas aty.Sya ingat lagi waktu tu sya demam awk beli kn hadiah yg mhl sangat,bg sya semangat untuk sembuh.Dlm beberapa ari tu awk pulak demam teruk sya melawat awk n beli kn barang yg awk ingat2 kn iaitu motor R.I.Z sya kata kat awk "klau awk syg sya cepat sembuh nnti kita leh keluar jln2".Awk pun bgtahu "tolong jaga mak dan ayah saya." "aper awk ckp???"saya dengan pelik naper dy ckp camtu x sampai 1 jam sya dtng umah awk,awk dh tinggalkan saya buat selama-lamanya air mata sya turun laju mcm hujan lebat.sya pelik demam pun leh mati ker rupa-rupanya mk awk bgtahu yg awk ni hadapi barah otak sya mcm nk pengsan dan x percaya aper yg mak awk tanya.naper awk x bgtahu sya awl2 naper.....?????mak awk bg surat kat sya mak awk kata ni surat yg awk tulis sebelum sya dtgn umah awk...


salam syg ,
sya bukan x caya awk syg sya ker x sya nk awk tahu sya sayang awk sangat2.Bukan sya x nk bgtahu awk sya takut awk tinggal kn sya tu jer.hadiah tu untuk kali terakhir sya bg awk simpan buat kenangan sya kat awk.Sya kn dh ckp cuma mati jer leh pisahkan kita dan sya izinkan awk kahwin dengan abg sya sbb abg sya suka awk.Saya dh arahkan dy jaga awk sampai mati.Sya sayang awk sampai ker syurga.Masa syg bg hadiah kat awk sya ingat nk bgtahu tapi awk gembira bila dpt hadiah tu x jadi sya nk bgtahu takut awk sedih dan tinggil kn sya.Kalau awk nk tahu sya syg awk sangat2 bye syg rindu syg sampai ker syurga 
yang benar,
syang kamu 
simpan tau jangan buang sudah haha
bye sya doakna syg bahagia 
salam....



  
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment